Professzionális fulfillment megoldás KKV vállalkozások részére

Levesszük a válladról webshopod logisztikájának terhét anélkül, hogy vagyonokat fizetnél érte

Kis- és középvállalkozásokra szabott e-logisztikai megoldásunk kezdőktől egészen a több 10 milliós havi forgalmú webshopoknak is tökéletes megoldást kínál. Mondj búcsút egyszer és mindenkorra a termékek kezelésének, csomagolásának, kiküldésének.

Nálunk profi kezekben lesz és nem kell attól sem tartanod, hogy megennénk a profitod.

Ha te kezeled a csomagokat, lassítod a webshopod növekedését

Feltételezzük, nem azért indítottad el webáruházad, hogy többet dolgozz, mint egy 8 órás munkahelyen tennéd. Amikor már napi 1 óránál több időt vesz igénybe az áruk kezelése, csomagolása és kiküldése, akkor a vállalkozásod növekedésének útjában állsz. 

A futárokkal történő egyeztetés, a csomagolóanyagok beszerzése és az át nem vett áruk kezelése elveszi a fókuszt a legfontosabb feladatról: hogyan tudnál még több vásárlót szerezni webshopodba?

A Logistify magasabb polcra emeli webshopod a piacon:

Időmegtakarítás

A termékek kezelésével kapcsolatos időrabló tevékenységekről lemondhatsz végre egyszerűen. Megcsináljuk helyetted.

Utánvét heti kifizetése

Nem kell több hetet várnod a saját pénzedre. Heti kifizetéssel megkapod az utánvétes rendelések díját. Sőt, az MPL esetében naponta is kérheted a kifizetést.

Gyors kiszállítás

A 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak. Nálunk nincs 2-3 nap kezelési idő, mint a legtöbb cégnél.

Kérj ingyenes árajánlatot és legyen professzionális logisztikai háttere webshopodnak!

(Limitált mennyiségű partnerrel dolgozunk együtt, ne késlekedj a döntéssel.)

A Logistify szolgáltatása a tökéletes választás neked, ha…

Logistify

A kis- és középvállalkozói szektor elsőszámú fulfillment megoldása

Képesek vagyunk a webáruházad volumenéhez és pénztárcájához igazítani a szolgáltatásunk. Így akkor is kiszervezheted az áruid logisztikáját, ha rendszertelenül, vagy kisebb mennyiségben érkeznek a rendelések. De a mindennapos nagy mennyiséget is profin, gördülékenyen kezeljük.

A közös munka pedig nagyon egyszerűen néz ki:

Első körben bevételezzük az árud előre egyeztetett időpontban.
Ezt követően neked nincs más dolgod, mint a webáruházad marketingével
foglalkozni.

Amint befut egy rendelés a webshopodba egy státuszváltással megkapjuk az értesítést, összekészítjük csomagod és továbbadjuk a futárnak. Semmi feladatot
nem lesz ezzel a résszel. 🙂

Hogyan működik a raktárunk?

Kézi szortolással pakoljuk árukészleted, így precízebben figyelünk termékeid épségére. Nálunk nem “dobálja a gép” a csomagokat. A törékeny árut is profin kezeljük.

A megfelelő méretű és anyagú csomagolóanyagot használjuk a termékeid 32 fajta kartondoboz összekészítése során, hogy optimalizálni tudjuk szállítási költségedet.

Ebből kifolyólag szinte egyenlő a 0-val a keletkezett hulladék a folyamat végén, ami hozzájárul környezetünk megóvásához.

Teljes átláthatóság a csomagjaid felett

Minden csomag összekészítését rögzítjük. Ennek köszönhetően pontosan tudunk ellenőrizni minden vitás helyzetet.

Vásárlói visszaélési kísérlet esetén tudjuk bizonyítani, hogy kiment a teljes csomag a megadott címre. Így jelentős összegeket spórolhatsz meg magadnak, ami saját kezelés esetén jogtalanul a vásárló zsebében landolna.

Ráadásul minden egyes esetben, ha mi kézbesítenénk hibásan a csomagot, a korrigáláson felül teljesen ingyenes a kiszállítás arra a megrendelésre.

Miért válaszd a logistifyt?

Utánvétek napi kifizetése

Utánvétkezelésünk egyedülállóan akár napi kifizetéssel is kérhető.

Áru bevételezése

Előre egyeztetett időpontban
H-V 08.00-18.00-ig Isaszegi irodánkban (akár hétvégén is rugalmasan)!

Ennek költsége a szerződéskötés utáni első alkalommal fizetendő (10 Ft/db), ezután minden további bevételezés INGYENES!

Nincs rejtett költség

Nincs rejtett vagy plusz költség akkor sem, ha eleinte még nem futnak be rendelések vagy nagyon rendszertelenül jönnek.

Riportálások

A riportálások naponta, hetente vagy havonta kérhetők és minden esetben ingyenes!

Összecserélt csomagok

Ha összecseréljük a csomagokat
és nem a megrendelt termék
kerül a vevőhöz, a hibásan kézbesítettet azonnal cseréljük és a szállítási költségeket is átvállaljuk minden tévesen teljesített rendelés esetén.

Ügyfélközpontúság

A kézi szortolás miatt kevesebb ütődés, nem “dobálja a gép”, nem esik le, így a szortoláskor biztosan nem sérül a csomag.

Áremelkedés előtt legalább 1 hónappal értesítés.

Rólunk

A cég tulajdonosa maga is egy sikeres webáruházat irányít, ennek felépítése során számtalan, specifikusan a kis és induló webshopokat érintő logisztikai és csomagkezelési, -szállíttatási problémával küzdöttünk meg már sikeresen.

Ennek kapcsán ragaszkodunk a kézi csomagelőkészítéshez, ezáltal az érzékeny vagy törékeny áruk is sokkal nagyobb biztonságban lehetnek nálunk, nincs futószalagon ütődésből, dobozok egymásra eséséből adódó károsodás, sérülés.

Szervezd ki a megrendelések teljesítését nekünk, és az eddig erre szánt és most felszabaduló időből valósítsd meg a vállalkozás fejlesztésére megálmodott terveid. Segítünk, hogy céged a csúcsra törhessen!

Hogyan tudsz velünk együtt dolgozni?

A lenti űrlapon tudod megadni az adataid, ezt követően szakértő kollégánk
felveszi veled a kapcsolatot és elkészíti az ingyenes árajánlatot számodra.

Elérhetőségeink

Lépj kapcsolatba velünk még ma valamelyik elérhetőségeink egyikén.

Szervezd ki a megrendelések teljesítését nekünk, és az eddig erre szánt és most felszabaduló időből valósítsd meg a vállalkozás fejlesztésére megálmodott terveid. Segítünk, hogy céged a csúcsra törhessen!

Fullfillment Landing

Gyakorlati útmutató az üzleti siker és szabadság felé?
Új ügyfeleink most DÍJMENTESEN gazdagodhatnak a tudással!

Biros Levente:
Mindig többet ADNI

52 szemléletváltó tanulság a mókuskeréktől a négymilliárdig